Sabtu, 27 Juni 2015

nature



“Awitdene Gusti Allah anggone ngasihi marang jagad iku nganti masrahake Kang Putra ontang-anting, supaya saben wong kang pracaya marang Panjenengane aja nganti nemu karusakan, nanging nduwenana urip langgeng” (Yokhanan 3:16).

Punapo panjenengan sampun damel pancasan tumprap Kristus sarana punapa ingkang sampun panjenengan waos? Menawi sampun, sumangga klik wonten ing seratan “Kula sampun nampi Kristus dinten punika” ing ngandap. PRANATAN ANGKA KALIH

MANUNGSA PUNIKA DOSA LAN PEDOT SESAMBETANIPUN KALlYAN ALLAH, PRAMILA MANUNGSA MBOTEN SAGED MANGERTOS LAN NGALAMI SIH TUWIN RANCANGANIPUN ALLAH TUMRAP GESANGIPUN.

jav1
Allah punika suci, kosok wangsulipun manungsa punika dosa. Senaosa mekaten, manungsa tansah nyobi2 nggayuh Allah lan pados gesang ingkang tentrem punika wau kanthi usahanipun piyambak, upaminipun mlebet agami, ulah ngelmu kebatosan, tumindak sae lss, ananging mokal kelampahan amargi dosanipun.
MANUNGSA PUNIKA DOSA
"Ujer wong kabeh wus pada gawe dosa sarta koncatan kamulyaning Allah" (Rom 3:23). Dosa inggih punika tumindak ingkang salah dhumateng Allah, ingkang dipun wujudaken kanthi tumindak ingkang terang-terangan nglawan Allah utawi tumindak ingkang asipat masa bodho.
MANUNGSA PISAH SAKING ALLAH
"Awit opahan pawehe si dosa iku pati" (Rom 6:23). Pejah ateges manungsa pisah saking Allah sacara rohani.
Manungsa punika ing sakawit katitahaken supados gadhah sesambetan kaliyan Allah. Nanging amargi saking wakoting manah, manungsa milih marginipun piyambak, ingkang murugaken sesambetanipun kaliyan Allah pedhot.
Pranatan angka tiga nedahaken margi kangge ngadari prekawis wau.
eratnya sebenarnya tidak menjadi masalah akantetapi Menurut Stephen Covey “ Jika kita membawa beban kita terus-menerus, lambat laun kita tidak akan mampu membawanya lagi. Beban itu akan meningkat beratnya”. Jadi apa yang harus kita lakukan terhadap gelas tersebut?
Yang harus kita lakukan adalah meletakkan gelas tersebut, istirahat sejenak sebelum mengangkatnya lagi. Kita harus meninggalkan beban kita secara periodik, agar kita dapat lebih segar dan mampu membawanya lagi.yang menjadi masalah adalah berapa lama kita memegangnya, karena semakin lama memegangnya maka bebannya akan semakin berat.
Jadi sebelum kita pulang ke rumah dari kantor, kita tinggalkan beban pekerjaan. Mengapa mesti kita membawa beban pulang kerumah. Beban itu dapat kita temui dan kita diambil lagi besok. Apapun beban yang ada dipundak kita hari ini, coba tinggalkan sejenak jika bisa. Setelah beristirahat nanti dapat kita diambil lagi.
Hidup ini singkat, jadi cobalah menikmatinya dan memanfaatkannya. Hal terindah dan terbaik di dunia ini tak dapat dilihat, atau disentuh, tapi dapat dirasakan jauh di relung hati kita.
Untuk apa kita STRES???
Stress bagi banyak orang menjadi musuh utama dalam menjalani kehidupan. Stres adalah rangsangan dalam bentuk apapun dan darimanapun yang akan dapat mempengaruhi proses pikir dan tindakan seseorang. Stres dengan frekuensi dan jumlah yang tinggi akan menimbulkan ketidakseimbangan baik fisik ataupun psikis pada individu. Ketidakseimbangan tersebut harus segera diselesaikan melalui pemenuhan kebutuhan berdasarkan jenis stresnya.
Stres menurut ilmu psikologi dibutuhkan oleh tubuh untuk mempertahankan diri dan menjadikan kewaspadaan pada diri seseorang. Stres ketika kita akan menghadapi ujian, tindakan yang akan dilakukan adalah berusaha belajar keras untuk meraih nilai yang bagus. Stres karena akan ada perampingan jumlah karyawan, sesegera mungkin akan mencari lowongan kerja untuk menyelesaikan masalahnya.
Untuk menghindari stres yang lebih lanjut, mulailah untuk berlatih bagaimana kita dapat mengendalikan beban yang akan kita rasakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar